תקנון תורני

בס"ד,

תקנון תורני בית ספר נעם
בתחתית הדף מצורף הקובץ להורדה

 

בית החינוך נעם רעננה, הינו בית ספר על אזורי, המיועד למשפחות המעוניינות בחינוך תורני ליראת שמים ובמסגרת לימודית  נפרדת וציונית.

בית ספר חרט על דגלו לחנך לאהבת תורה, דרך ארץ , חסד לזולת ומידות טובות.  אנו שמים דגש על הקשר עם הבית והקהילה ושואפים מבחינה פדגוגית לחנך ולגדל  תלמידים בעלי מכוונות עצמית לתורה והלכה, מידות ערכים  וללמידה .

אנו רואים חשיבות רבה בשיתוף פעולה של בית הספר עם ההורים. שיתוף פעולה זה מתבטא בהעברת מידע ותכנים, שיתוף בנעשה וכן בדוגמא אישית  והתווית קו חינוכי אחיד בין הבית לבית הספר המתבטא הן במסרים החינוכיים והערכיים, הן בתרבות הפנאי אחרי בית הספר והן בהופעה החיצונית.

ביה"ס התורני "נעם" מציב לעצמו מספר יסודות מנחים המאפיינים את הקו החינוכי והלימודי בביה"ס ,אשר על פיו תפעל ותנוהל כל מערכת החיים בתוך ביה"ס.

 

  • לביה"ס, יוכל להתקבל תלמיד שהוא והוריו מזדהים עם הקו החינוכי של ביה"ס, עם הדגש התורני והאווירה שבו, ועם אורחות החיים המוקנות בו.

 

  • הורי התלמידים יקפידו שהאווירה החינוכית התורנית השוררת בביה"ס תישמר גם מחוץ לכותלי ביה"ס, בבית, ומחוצה לו באופן הבא לידי ביטוי באורח החיים, ובהקפדה במצוות וכן בחגיגות ימי הולדת הנערכות מחוץ לכותלי בית הספר, שיערכו במקום מתאים ויהיו בעל תכנים מתאימים .

 

  • פלאפונים: לנוכח הנזקים החברתיים, החינוכיים ומחשש גם לגלישה באתרים שאינם מותאמים לרוח בית הספר, אנו ממליצים מלכתחילה  שלא לרכוש כלל פלאפונים בגילאי בית הספר היסודי.  הורים המעוניינים בכל זאת לצייד את בנם/ בתם בטלפון, יקפידו לרכוש רק טלפון פשוט עם שיחות והודעות sms  בלבד. אין להביא לבית הספר טלפונים חכמים וכן כל מכשיר אחר המתפקד כטלפון חכם כדוגמת: שעון חכם.

 

  • הופעת הבנים.

הבנים בכל הכיתות יופיעו לביה"ס כדלהלן:

  1. מסופרים בתספורת קצרה המשאירה פיאות בצידי הראש (ללא פוני ארוך, פטריה, מדורג, ופסים בצדדי השיער).
  2. בחולצת תלבושת אחידה.
  3. בציצית בכל יום, ולכל אורך היום.
  4. תלמידי כיתות ה' – ו' עם מכנסים סמוך לברך או ארוכים.

 

  • הופעת הבנות.
  1. חולצת תלבושת המגיעה עד המרפק.
  2. חצאית בגוונים כהים שאינה צמודה המכסה את הברך (גם בישיבה).
  3. אין להופיע לביה"ס באיפור ובכפכפים .

 

תלמיד/ תלמידה שאינם מקפידים על ההופעה הנ"ל, בפעם הראשונה יקראו לשיחה על ידי המחנכת  ובמידה והתופעה נשנית ניידע את ההורים במכתב ובמידת הצורך יוזמנו  ההורים להגיע לבית הספר לצייד את בנם/ בתם בתלבושת מתאימה.

 

  • הופעת ההורים בשטח ובפעילויות בית הספר.

אנו מבקשים מכם ההורים להגיע לבית הספר בלבוש צנוע המתאים לאווירה של ביה"ס וכן לימי הורים, מסיבות ופעילויות הנערכות מטעם בית הספר (אנו מבקשים מהאימהות שלא להיכנס  בשערי בית הספר עם מכנסיים / חצאיות קצרות).

 

  • כללים בנושא משמעת

אנו בבית הספר מעודדים מאוד "עשה טוב" על ידי  חיזוקים חיובים, פתקי נחת, ומבצעים שונים. במקרים  של הפרעות  בזמן שיעורים  ואלימות בבית הספר, אנו פועלים על פי מדרג מוגנות  בית ספרי. 

 

כללים אלו גובשו בהסכמת יו"ר וועד ההורים ואנו מאמינים ששמירה על כללים אלו יסייעו אי"ה בחינוך ילדינו. במידה ויש לכם שאלות והערות נשמח להיות עמכם בקשר.

 

התחייבות ההורים:

חתימתנו על מסמך זה מהווה אישור להבנה ולהסכמה מוחלטת לכל הנאמר בו, והתחייבות מלאה מצדנו לביצוע ולמילוי כל חובותינו.

 

שם התלמיד/ה                          כתובת                             טלפון                    

שם האב                       פלאפון                            טלפון בעבודה                  

שם האם                       פלאפון                            טלפון בעבודה                  

 

חתימת הורים: ____________________

 

————————————————————————————————————–

תקנון-תורני – הקובץ להורדה ולחתימה